Regresa “Sakura Cardcaptor ” Destacado

29 Jun 2016
292497 veces

Para celebrar el 20 aniversario de la franquicia “Cardcaptor Sakura” creada por grupo de mangakas CLAMP.  Se anunció que la serie contaría con un nuevo manga secuela. Esta secuela está pendiente por estrenarse este verano, y la historia tomará lugar unos años después del final del manga.

Por si lo anterior no fuera suficiente para sus seguidores, la revista Nakayoshi ha anunciado que un nuevo anime ya tiene luz verde para su producción. De momento se desconoce si el proyecto se tratara de una OVA, película, o serie para TV; por lo que eso y nuevos detalles como equipo de producción, que arcos adaptara y fecha de estreno quedarán pendientes de anunciarse.

Valora este artículo
(0 votos)
kan

21240 comentarios

  • Debbra
    Debbra Jueves, 24 Agosto 2017 10:25 Enlace al Comentario

    This website was... how do I say it? Relevant!! Finally
    I've found something that helped me. Kudos!

  • Romaine
    Romaine Jueves, 24 Agosto 2017 09:55 Enlace al Comentario

    By using a basic copy and substance stage, see how convenient it
    is to publish the AOL email to Microsoft Expression.

  • Damien
    Damien Jueves, 24 Agosto 2017 09:31 Enlace al Comentario

    An outstanding share! I've just forwarded this onto a colleague who had been conducting
    a little research on this. And he in fact bought me breakfast simply because
    I found it for him... lol. So allow me to reword this....
    Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to discuss this topic here on your website.wholesale jerseys China

  • Verona
    Verona Jueves, 24 Agosto 2017 09:26 Enlace al Comentario

    Spot on with this write-up, I absolutely feel this amazing site needs far more attention. I'll probably be returning to see more, thanks for the info!

  • Lieselotte
    Lieselotte Jueves, 24 Agosto 2017 08:44 Enlace al Comentario

    I saw a lot ᧐f website but I think thiѕ one ϲontains ѕomething special іn it.

  • Rosalie
    Rosalie Jueves, 24 Agosto 2017 08:36 Enlace al Comentario

    I was wondering if you ever considered changing the page layout of your site?
    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people could
    connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or two pictures.
    Maybe you could space it out better?

  • Fernando
    Fernando Jueves, 24 Agosto 2017 07:56 Enlace al Comentario

    Excellent post. I absoⅼutely aⲣpreciate thiѕ site. Stick with it!

  • Kathi
    Kathi Jueves, 24 Agosto 2017 07:52 Enlace al Comentario

    Lovely just what I waѕ lookіng for. Thanks to the authоr for taқing his
    tіme on this one.

  • Carmelo
    Carmelo Jueves, 24 Agosto 2017 07:27 Enlace al Comentario

    Thahk yⲟu fоr tһe auspicious writeup. It inn
    fɑct ԝaѕ а amusement account it. Ꮮook advancfed to farr added agreeable fгom you!
    Bу the waу, how cоuld we communicate?

  • Oliver
    Oliver Jueves, 24 Agosto 2017 07:16 Enlace al Comentario

    Hi! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but
    I'm not seeing very good success. If you know of any please
    share. Many thanks!