Un Nuevo Sonic en 3D Anunciado Destacado

23 Jul 2016
116406 veces

Continuando con el evento celebrado por SEGA en la ciudad de San Diego, para conmemorar el 25º Aniversario de Sonic, ha revelado un nuevo título de corte más clásico, pero tambien la compañía nipona ha revelado uno de corte más actual y el cual ha sido denominado como 'Project Sonic 2017'. Evidentemente, no es el nombre final del nuevo juego y variará en el futuro. 'Project Sonic 2017' llegará en Navidades de 2017 a las plataformas PC, PlayStation 4, Xbox One y, también para Nintendo NX. La nueva plataforma de Nintendo no se quedará sin su ración de Sonic.

Por lo  visto en el vídeo mostrado por SEGA, se podrá controlar al Sonic moderno y al Sonic clásico, por lo que bien podríamos estar ante una secuela de 'Sonic Generations', título que gustó mucho a los fans. Debido a que su lanzamiento aún está muy lejos, lo mejor será esperar a que SEGA dé más detalles.

Valora este artículo
(0 votos)
kan

12888 comentarios

  • Itamar Serpa Fernandes
    Itamar Serpa Fernandes Martes, 17 Octubre 2017 18:16 Enlace al Comentario

    Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it. Look advanced to more added agreeable from you! By the way, how can we communicate?|

  • hair bundles
    hair bundles Martes, 17 Octubre 2017 18:10 Enlace al Comentario

    Truly worth Each and every PENNY - - hair bundles https://www.youtube.com/watch?v=koiFnDsfNPU HAVE Far SURPASSED MY EXPECTATIONS IN RELATION TO OTHER MANUFACTORS OF THIS Style OF lace frontal https://www.youtube.com/watch?v=ny8rUpI_98I. SHIPPING TIME WAS Fantastic And that i Might be BACK TO Obtain Extra .IF YOU WANT hair bundles https://www.youtube.com/watch?v=koiFnDsfNPU They are THE Types TO Acquire!!

  • Itamar Serpa Fernandes
    Itamar Serpa Fernandes Martes, 17 Octubre 2017 18:02 Enlace al Comentario

    At this time I am ready to do my breakfast, when having my breakfast coming over again to read additional news.|

  • Harriett
    Harriett Martes, 17 Octubre 2017 17:54 Enlace al Comentario

    I was curious if you ever considered changing the layout of your website?

    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people
    could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or two images.
    Maybe you could space it out better?

  • Grupo Serval presidios
    Grupo Serval presidios Martes, 17 Octubre 2017 17:50 Enlace al Comentario

    This design is incredible! You definitely know how to keep a reader amused. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Fantastic job. I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it. Too cool!|

  • Lelio Vieira Carneiro Junior
    Lelio Vieira Carneiro Junior Martes, 17 Octubre 2017 17:49 Enlace al Comentario

    I just couldn't leave your site before suggesting that I actually loved the standard information an individual provide on your guests? Is gonna be again incessantly in order to inspect new posts|

  • Itamar Serpa Fernandes
    Itamar Serpa Fernandes Martes, 17 Octubre 2017 17:29 Enlace al Comentario

    I visited various websites but the audio quality for audio songs existing at this web page is genuinely fabulous.|

  • Itamar Serpa
    Itamar Serpa Martes, 17 Octubre 2017 17:26 Enlace al Comentario

    Incredible quest there. What happened after? Thanks!|

  • Itamar Serp
    Itamar Serp Martes, 17 Octubre 2017 17:24 Enlace al Comentario

    Thanks a lot for sharing this with all people you actually recognize what you're talking approximately! Bookmarked. Please additionally consult with my web site =). We can have a link change contract between us|

  • Grupo Serval presídios